Optimizacija spletnih strani je nekaj, o čemer vse več beremo in slišimo na spletu. Podjetja, ki se ukvarjajo s tem, med seboj tekmujejo na vse pretege, kateremu bo uspelo doseči prvo mesto med zadetki na spletnem iskalniku Google. Vsakdo, ki ima neko spletno stran, sploh če je ta namenjena prodaji, teži k temu, da bi čim bolj izboljšal svojo stopnjo vidnosti in se prebil na prvo stran iskalnika. Prav zato je nujno, da svoje spletne strani pravilno optimizirajo. Če bi se tega lotili sami, ne bi prišli nikamor. Ni sicer nemogoče, vendar je za popolnega začetnika precej težko. Zato je brezpredmetno, da se trudite z optimizacijo na lastno pest, če ste popoln začetnik. Poleg tega je optimizacija spletnih strani nekaj, kar se stalno spreminja, zato je težko slediti vsem novim pravilom in trendom, če se s tem ne ukvarjate.
Optimizacija spletnih strani je proces, znotraj katerega se spletne strani prireja iskalnikom. Namen optimizacije je, da bi lažje pregledovali spletne strani med zadetki iskalnika ter podali oceno na najhitrejši možen način. Optimizacija spletnih strani je razdeljena na tri korake, ki so izjemnega pomena in jim moramo nujno slediti. Poznamo tako on-site kot off-site spletno optimizacijo. Če želite doseči svoj zadani cilj, morate upoštevati obe vrsti optimizacije. Pri prbi optimiziramo zgolj stran, pri drugi pa vstopimo v proces pridobivanja relevantnih povezav do nekega spletišča. Tretji korak je nadvse podoben drugemu, s to razliko, da se ga lotevamo veliko redkeje.
Optimizacija spletnih strani ima svojo ceno. Ne spada med najcenejše storitve, saj se je je treba lotevati na dolgi rok. Posamezniki ali podjetja ponavadi sklenejo pogodbo za sodelovanje s podjetjem, ki nudi storitve optimizacije. Optimizacijo strani lahko še podkrepite z zakupom oglasnega prostora na Googlu. Brskalnik bo povezavo do vaše spletne strani prikazal med izpostavljenimi zadetki ob najbolj relevantnih ključnih besedah, ki jih iščejo uporabniki spleta.